Marylène Madou, genoemd naar de oprichtster zelf, is een Belgisch kledingmerk dat in 2017 gesticht werd uit liefde voor textiel en print. Iedere Marylène Madou print is uniek: de designer maakt ze zelf, in-house, op basis van haar eigen schilderijen en digitale illustraties. Inmiddels heeft ze samenwerkingen met JBC, Café Costume en Morobé op haar naam staan.
In 2022 opende Marylène Madou haar eerste fysieke winkel in Genk, naar aanleiding van het vijfjarig bestaan van het merk. Ze gaf Speak Up de opdracht om deze gebeurtenis via pers onder de aandacht te brengen.
Speak Up organiseerde een persevenement om de opening van de winkel feestelijk aan te kondigen. Op het programma tijdens deze opening stond een gesprek met Marylène, maar ook met enkele van haar nauwe samenwerkingspartners, zoals boekdesigner Tina de Souter, kunstboekencurator Bruno Devos en keramiste Liane Castermans. Alle aanwezigen ontvingen een goodiebag met gepersonaliseerde Marylène Madou-producten.
Speak Up was verantwoordelijk voor de gastenlijst en zorgde ervoor dat het gehele evenement werd vastgelegd op beeld voor latere berichtgeving.
De PR-campagne resulteerde in publicaties in zowel lokale als nationale kranten en tijdschriften, waaronder l’Officiel, De Standaard, Het Belang van Limburg, Flair, Billie en Het Laatste Nieuws.