Eye-Opener is het decorbouwbedrijf van het Lommelse duo Siemon Ariens en Lars Van Den Dungen. Tijdens de coronaperiode begonnen ze met het bouwen van speelhuisjes. Vier jaar later explodeerde dat concept: ze creëren decors voor theaters, pretparken en festivals. Eye-Opener heeft de ambitie om een eerste binnenspeeltuin te openen. Naar aanleiding hiervan organiseerden ze, als voorproefje, een familiedag in Hangar 58 in Bokrijk. Ze deden beroep op de expertise en het netwerk van Speak Up voor de PR en influencermarketing.
Eye-Opener is een jong bedrijf met grote ambities. Dat ze niet aan hun proefstuk toe zijn, hebben ze reeds bewezen: niemand minder dan Tomorrowland, Studio 100 en Bellewaerde behoort tot hun cliënteel. De volgende stap in hun carrière is de opening van een binnenspeeltuin. Ze onderscheiden zich van andere binnenspeeltuinen door de inkleding, de beleving en de gehele look and feel. Het doel is om van de binnenspeeltuin een aangename beleving te maken, niet enkel voor de kinderen maar ook voor de ouders. Vanuit deze unieke identiteit, stelde Speak Up een PR-campagne op – op maat van lokale en nationale pers. Naast lokale en nationale pers, nodigden Speak Up ook een selecte groep influencers uit voor de opendeurdag in Hangar 58. Zij brachten via stories verslag uit van de beleving van hun kinderen en gaven hun volgers alvast een voorproefje van de toekomstige binnenspeeltuin die Eye-Opener wil openen.
De familiedag in Bokrijk, Hangar 58 bleek een voorproefje dat naar meer smaakte. Dat werd alleen maar bevestigd door Het Belang van Limburg, Het Laatste Nieuws, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen, VTM Nieuws, TV Limburg en RTV.